Jackan!

Denna jackan nedanför, kommer min syster komma hem med till mig ikväll! Mamma har köpt den i olivgrönt till mig! Jag kommer bli sjukt sommrig och snygg i den!





Nu ligger jag hemma med min mage igen, varit sjukt dålig med kosten på sista tiden, ätit fet mat och grejer som jag egentligen inte får.. Så jag får skylla mig själv. Gallan var det, den är dum! Mådde sjukt dålig typ hela natten och la en liten pizza i morse också. Men har tagit medicin (som inte funkar som vanligt) och ätit lite nudlar så hade lätt kunnat gå och spy igen! Så nu ska jag nog kolla på avsnitt på datorn och kura ner mig under täcket!


Ps. Jag har gjort massa nya smycken men har ju ingen kamera så kan ju inte visa upp dem.. Sjukt tradigt!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hoppas jackan blev bra.Precis hemkommen från lydnad med Perla trodde jag skulle blåsa bort värsta stormen i gälltofta!!! Håller tummen för att magen ger med sig.kram mamsen

2010-03-30 @ 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0