98 år!

Ídag har jag varit på 98 års kalas för min gammelfarmor, nästan 100 år vilket är sjukt!

Igår var vi ju på middag hos Jespers föräldrar med Rebecka och det blev en hel del alkohol och en del dans också, haha! Vi tog taxi hem vid typ 1 kanske. Sen gick vi hem till mig och jesper och drack ännu mer. Jag och Jesper ska ju till teneriffa typ vi påsk så igår kväll fick vi för oss att Rebban och Matte skulle med så jag och Rebecka gick ner till jobbet och hämtade pärmar och grejer och sen beställde vi en resa till dom också. Så nu blir de inte bara jag och Jesper utan det blir vi och Rebban och Matte. Sjukt kul kommer det att bli!

Nu ska jag kolla klart på Johan Falk och sen sussa! Min kille ligger redan här bredvid och snarkar!


                   

              

                   

Appropå ingenting så är jag sugen på att göra om vårt sovrum.. Det ska vara lite mer romantiskt och lantligt. Med fluffiga täcken och kuddar med blommigt, rosa och vit. Undra om mitt hjärta går med på det?

Nej godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0