jag älskar

Det är ganska svårt att beskriva i ord vad vi har hittat på hela veckan och hur kul vi haft! Så därför blir det lite bilder! Veckan var härligt iallafall! Synd bara att vulkanen inte bröt ut lite tidigare för då hade vi fått stanna en vecka till :) Haha! Älskling han skulle ju till Rom i morse men det blev inställt så han får stanna hemma med mig! Iallafall här har vi bilder!
































Ser rätt nice ut va!?





Ikväll var min tjejer här och vi mös och snackade! Och käka kladdis! Imorgon blir det jobb och sen skall jag äta hemma hos Mammsen och Pappsen och Moa!

Kommentarer
Postat av: Emlan

Ser riktigt nice ut :) Jag längtar tills jag kommer iväg!Kram

2010-04-17 @ 07:03:29
URL: http://frokenmli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0