Småland

Nu är vi hemkomna efter påskfirande i stugan i Småland med familjen! Vilken trevlig helg jag haft med många många skratt, mycket alkohol, grillad korv och sol och även en liten shoppingtur:)



Den här lilla krabaten har jag spenderat väldigt mycket tid med i helgen! Och han är nog den goaste ungen jag vet! Och den sötaste!



Här är jag, världens sötaste unge och min nya ipohone!



Farfar, pappa och jag, när vi spelar poker!



Min kille när han är väldigt söt!



Haha nästan hela familjen! Haha! Goa och glada!



Haha min lilla syster som nog blev lite rund om fötterna igår.. Haha!


Idag har jag varit hos Hanna som vaxade min armhålor och mina ben och det känndes rejält, men var inte så farligt som jag trodde :) Men livrädd var jag innan!




Nu har vi precis käkat pizza och sen ikväll ska vi spela bingolotto uppesittarkväll här hemma hela gänget! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0