måndagen innan tisdagen

Imorse blev det brakfrukost med stekta ägg och bacon och frallor



och sedan blev det städning för hela slanten! Så rent är här nu i hela lägenheten! Och nu håller jag på med tvätten, behöver verkligen tvätta så man har något att ta med sig till Teneriffa imorgon.



Såhär ser jag ut idag! Med ny sjal som jag fick av mamma idag!
Nu ska jag och mitt hjärta äta korv och mos och fortsätta tvätta. Kl tjugo i 6 kommer morfar och då ska vi på handboll! Och ikväll ska jag och mitt hjärta mysa! :) Laga kycklingwook eller kyckling sallad har inte bestämt mig än.. Och inom mamma och pappa och fixa min iphone, ladda upp med musik och ljudböcker tänkte jag innan vi ska iväg.

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0