Farmor lilla Farmor!

Idag har vi varit på kalas hos Farmor och Farfar, för Farmor fyller 62 imorgon! Vi fick skaldjurspaté, älgfile och tårta och allt var mycket gott! Farmor sydde även mina klänningar som jag fått hem från Asos, dom var lite för långa..



Farmor fick blommor! 

Och medans hon sydde mina klänningar så lekte jag och Moa lekte med hundarna..

 

och Moa och Mamma hittade pälsar, alltså riktiga rävar, döda djur, rätt räligt faktiskt...



Moa



Mamma



Ikväll har vi käkat hemmagjord pizza som vi gjorde i grillen på någon stenplatta som mitt hjärta har köpt och kollat på filmen "I love you, man" med Rebban och Mandel och Matte men han stirrade vidare.. Haha!
Nu ska jag lägga mig på hjärtas bröst och kolla på Wallander och lyssna på snarkningar! Godnatt


Farmor, hoppas du får en underbart fin dag imorgon för det är du värd, så bra som du alltid är mot oss alla! Farfar ge henne frukost på sängen! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad är det för snygg väska???!!!!

2010-04-19 @ 11:01:24
URL: http://faduuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0