Daniel


Grattis Daniel! Jag förstår inte hur man kan glömma bort sin bästa kompis födelsedag! Förlåt! Jag hoppas att du haft en underbar dag och att du fått något riktigt fint! För imorgon ska vi fira dig! Och då skall du få en väldigt fin present!
Grattis och förlåt! Jag gillar dig!


Idag har jag jobbat och sen körde jag och hjärtat till mamma och pappa och mo och hämtade en bänk vi ska ha på balkongen som jag ska måla imorgon och sen körde vi hem till svärföräldrarna och fick mat! Mackor med massa pålägg! Imorgon ska jag även olja bordet och stolarna vi har på balkongen! Egentligen hade jag velat ha ett nytt utemöblemang men det känns onödigt när man redan har ett..

Nu ska jag krypa ner i soffan till mitt hjärta och kolla på film! Ha en fin kväll!

 


Kommentarer
Postat av: moa

du har väll ingen bästa kompis som heter daniel?

2010-04-19 @ 22:09:02
URL: http://moamatildan.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag säger detsamma!

2010-04-20 @ 13:10:49
Postat av: lina

Mandel såklart!!!

2010-04-20 @ 21:28:46
Postat av: Lina

Men han heter ju Mandel! Haha!

2010-04-21 @ 11:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0