Barca

Ikväll har vi haft kurs på jobbet och sen skyndade vi oss till O´learys för hamburgare och match. Jag som inte gillar fotboll speciellt mycket begav mig ganska snabbt hem efter att hamburgaren var nere och nu ligger jag i sängen istället och ska snart sova :)

Jag hade ändå tröja! Haha!




På fredag skall jag se Joe Labero som trollar, med Tess Rille och Mandel! Jag längtar, tycker det ska bli as nice! Och på lördag har mitt hjärta någon överaskning till mig.. Han sa bara, boka inte upp dig på lördag och så kanske du behöver ombyte.. Hmmm.. Sjukt nyfiken!

Nej nu kallar sängen! Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Emlan

Spännande med överraskning ;)

2010-04-29 @ 09:34:13
URL: http://Frokenmli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0